RADOVI NA II DIONICI JUGOZAPADNE OBILAZNICE TEKU PLANIRANOM DINAMIKOM
Izgradnja mosta preko rijeke Morači u okviru izgradnje Jugozapadne obilaznice teče planiranom dinamikom i rok za završetak radova je april mjesec naredne godine, saopšteno je iz Glavnog grada.
“Na mostu preko rijeke Morače, u okviru dionice II Jugozapadne obilaznice, do sada je izvedena kompletna privremena potporna konstrukcija koja uključuje četiri privremena stuba. Izvedeni su oporci trajne konstrukcije. U toku sje izgradnja centralnog stuba. Do sada su izbetonirana dva segmenta stuba, odnosno četri metra visine stuba od ukupnih devet metara. Takođe, završen je i prvi segment rasponske konstrukcije u dužini od 32 metara”, navodi se u saopštenju.
Oni su podsjetili da se jugozapadna obilaznica, ukupne dužine 3,34 kilometra, sastoji iz tri faze, čija je ukupna vrijednost oko 16 miliona eura, što je čini najvećim infrastrukturnim putnim projektom u glavnom gradu.
Izgradnja Jugozapadne obilaznice počela je u avgustu 2018. godine. Predstavlja saobraćajnicu primarne mreže, koja čini vezu između magistralnog puta Podgorica-Cetinje i magistralnog puta Podgorica-Petrovac.Podgorica će na ovaj način izgraditi dio saobraćajnog prstena oko grada, jer će nakon završetka izgradnje obilaznice grad biti značajno rasterećen od tranzitnog saobraćaja.
Obilaznica je dužine 3.621 metar, a podijeljena je na tri dionice i sadrži tri objekta most preko rijeke Morače, dužine 150 metara, nadvožnjak u zoni KAP-a, dužine 29,4 metra i podvožnjak prema Botunu. Prva dionica, duga 1,35 kilometara, proteže se od raskrsnice sa Cetinjskim putem do mosta preko rijeke Morače, druga dionica je duga 200 metara i na njoj se nalazi most, dok je treća dionica, od mosta preko rijeke Morače do raskrsnice sa putem Podgorica-Petrovac, a duga je dva kilometra”, zaključuje se u saopštenju.
Cdm