Pivara “Trebjesa” smanjila je u prethodnom periodu ukupnu potrošnju vode, energije i emisiju ugljen dioksida (CO2), pokazujući, kako su saopštili, na taj način punu posvećenost čuvanju resursa i održivom poslovanju.

U prošloj godini Pivara je upotrijebila 12 odsto manje vode po litru proizvedenog piva u poređenju sa 2015, balans potrošnje i proizvodnje tečnog ugljen dioksida poboljšan je za oko osam odsto, a emisija CO2 gasova smanjena je 14.9 odsto ili 593 tone.

“Primjenom novih tehnologija i opreme napravili smo značajno smanjenje emisije CO2 i uštede u potrošnji vode i energije. Posvećeno radimo da u narednom periodu ostvarimo nove uštede i koristimo vodu i energiju na način koji ostavlja najmanji negativan uticaj na okolinu. To je dobro i za naše poslovanje i za zajednicu u kojoj poslujemo“, saopštila je Jelena Damjanović Vidaković, menadžer korporativnih poslova u Pivari “Trebjesa”.

Uz smanjenje emisije CO2 i navedene uštede u potrošnji vode, koja je ključni resurs za Pivaru „Trebjesa“, kompanija je u prethodnom periodu izgradila i postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda. Na taj način zaokružen je, kako su objasnili, cijeli proces – od brige o resursima, do brige o kvalitetu vode koje završava u zemljištu i rijekama.

Održivost je, dodaju, visoko i na listi prioriteta Molson Coors Beverage Company, u okviru koje posluje Pivara „Trebjesa“.

“Molson Coors Beverage Company svoje „Ciljeve održivosti“ organizovala je kroz tri stuba: promovisanje odgovornog konzumiranja alkohola, postizanje efikasnosti „od zrna do čaše“ i tzv. održivog pivarstva, kao i kroz podršku dobrobiti zaposlenih i zajednica u kojima posluje kompanija. U skladu s tim, zajedno sa ostalim članicama Molson Coors Beverage Company, Pivara “Trebjesa” i ovog septembra je, sedmu godinu za redom, obilježila mjesec “Našeg pivskog pečata” – posvećen upravo društvenoj odgovornosti i održivosti”, navedeno je u saopštenju.

U mjesecu „Našeg pivskog pečata“ zaposleni Pivare zajedno sa NVU Putevima predaka posadili su 500 stabala drveća u park šumi Trebjesa.

Zaposleni su prikupljali i garderobu i odjeću koja će, u saradnji sa Crvenim krstom, biti podijeljena najugroženijim domaćinstvima sa teritorije opštine Nikšić. Kompanija je u saradnji sa Upravom policije realizovala kampanju bezbjednosti u saobraćaju “Kad pijem ne vozim”.

„Kroz ove realizovane aktivnosti u septembru smo ostavili naš pozitivan „pečat“, a to činimo i tokom cijele godine, našim odnosom prema zaposlenima, partnerima, kupcima i potrošačima, kao i kroz podršku zajednici u kojoj poslujemo“, zaključuje Damjanović Vidaković.

Antena M

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here